måndag 5 december 2011

sömn gymnastik och dans

Det var helg och jag var trött. Först var det onsdag som bestod av skola och gymnastik, sedan var det torsdag. Torsdag var ultraljudsdag på skolan, och jag har officiellt blivit lite smartare pga nyförvärvad kunskap. En behandling hos min kiro på kliniken och sedan bangade jag kvällens träning. Och chillade.
Det var helg och jag var trött. Jag dansade på fredagskvällen och sov som vanligt inte. Jag höll mig vaken under dagarna för att kunna somna på kvällen men det funkade inte heller. Idag gav jag upp och däckade utmattad på soffan klockan 17. vaknade inte ens när det poppades popcorn i samma rum. trött.
Dansen var sjukt svår. Min hjärna var inte med och min kropp var verkligen inte med. Gamla kravanalyser började poppa upp. Jag hatar att vara dålig. Jag försökte bara tänka på att ha kul. Och släppa resten av skiten. Det vart roligare.
Lördagen var hemma fast jag borde jobbat. Men jag kunde inte sova så jag kunde inte tänka.
Söndagen var gymnastikdag då de grymma tjejerna tagit sig till final i JSM. Det var väldigt roligt att se och jag är glad att de börjar närma sig de resultat de förtjänar. Allt det bästa <3

Någon på tv borde komma på att om en kanal sänder bra tv på helgen så kommer den kanalen att få massor av tittare. För precis allt som går på tv på helgen suger.
Imorgon är det måndag. Måndag = dans. Jag längtar.


Fredagsklass i modernt. Att inte vara med mentalt. Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar