onsdag 30 november 2011

solskensanus

tjohooo rekord, har varit i skolan i 2 timmar idag! sen att jag började gråta när jag kom dit är en annan sak. vet inte vad grejen är, men jag fixar inte att vara där för tillfället. det känns så sjukt ensamt.
sedan då-  jo jävligt bråttom till dansen som var grymt skön idag, modern klass,  men galet svår mot slutet. jag hade visst glömt hela kombon vi körde förra veckan... det är för mycket i min hjärna just nu- det är därför den står still.
hemma och min roomie var tillbaka från sin resa, gjorde mitt träningspass på vardagsrumsgolvet medan hon flinade åt mig (och vid ett tillfälle sa till mig att köra vidare när jag var på vippen att ge upp. TACK!!!) gjorde fiskgryta och belönades SOM ALLTID med dagens avsnitt av Biggest Loser. Datorn hakade upp sig precis när det var en bild på Jillian så jag bara satt och log och var inte ens sur för att min dator e störd för en gångs skull.
Nu är jag slut och ska lägga mig och lyssna på ännu en dokumentär -min nya metod för att slippa  ångestvridabort halva natten.

Ajuste sen  har jag varit förbannad idag. Förbannad för att människor är så sjukt fega. Att folk inte vågar prata om saker som är jobbiga, som om man hade pest bara för att man har det svårt. Det smittar inte, jag svär. Det skadar ingen att fråga två gånger hur det egentligen är, jag svär. Det är inte farligt med ord, jag lovar mannen. Det är bara ord. Folk är så feeeeeega. Jag föraktar fegt.
Så alla kan ta sina jävla fejkaäckelliv och stoppa upp någonstans eftersom solen ändå tydligen alltid skiner i anus. puss.


från klassen idag. inte så bra filmning men härlig känsla. jag är lycklig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar