torsdag 24 november 2011

Tjena blooooggen

eftersom jag igår kunde dansa min första klass efter alla dessa veckors sjuka känner jag mig numera lite mer som mig själv igen. jag glömmer bort hur oense jag varit med min kropp och tackar och bockar för att den  kan dansa åt mig. tack kroppen.
efter helgens tävling med brudarna känner jag mig pepp på träning! de är så grymma och kommer ännu grymmare bli till våren, vi ska bara kötta med styrka, lite tekniska skills och nya motiverande grejjer i friståendet. på våren ja ba " jag ska inte vara tränare i höst jag vill göra annat" på sommarens planeringsmöte ba " det verkar som om du behöver vara i hallen en gång varannan vecka kan du leva med det - ja såklart allt för tjejerna" på hösten ba " men hallå är det inte träning snart livet är tråkigt utan att ha några asses att puscha."
när de trycker på mina knappar hatar jag det men en dag som denna kan man inte annat än älska. älska tystnaden under den sista stretchen för att de är så inihelveteströtta. aj löv. 
jag voppar min egen ass också med hjälp av jillian, det gör ont det gör ont det gör ont, men allt för denna vackra gudinna.
ja men jag har sökt en del jobb också så jag är ju inte tillbaka på square uno, bara att jag inte fått nåt än. det är soft, eftersom jag inte går till skolan utan mest pluggar mig tokig hemma inför varenda vareviga konstant återkommande tenta så känns det nästan som att livet håller på att falla på plats. men på riktigt, jag har skrivit typ 7 tentor på tre månader, min hjärna är inte med längre... 
åker förmodligen till berlin i feb med bästaste bästaste L, vaddå kan man träffa koola människor fortfarande det hade inte jag fattat med jo det kan man visst. 





och eftersom jag inte går till skolan och snart har missat alla föreläsningar i ämnet radiologi så kan man ju 1. lista ut att jag inte ska bli radiolog och 2. lista ut att jag är jävligt smart eftersom jag får sova på förmiddagen när jag inte kan sova på natten. eller till 10 iallafall. där försöker jag hålla min gräns.
aaa men nu då? jo idag känns det som jag är en fjortis som skriver en fjortisblogg och inte kan skriva hela sammanhängande meningar med radbrott eller kloka betoningar men Whattafuck vem fan bryr sig när jag är död? det är roligare såhär.
imorgon ska jag skapa, dansa och träna, massera och planera. idag är en bra dag.
hejrå bloogggeeeeen.


aaa men förresten idag har jag på mig alluminiumjeans med beachblondasneakers en hajchapparalltröja och mina asläckra bambinojuveler. asså fett fult men ajja heeejrå puuuuuuuuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar