torsdag 6 oktober 2011

applåd

igår var jag på behandling för min ihärdiga huvudvärk och det har faktiskt (pepparpeppar) blivit bättre. lite knakelibrak så blir ryggen rak.
har varit mattementor åt kära e några timmar idag, matte är ROOOOLIGT, inte för att jag har läst matte D men iaf delar ur den, sen kan man också låtsas att man är smart, det brukar de flesta gå på :)
haft tävling med tjejerna som är sjukt grymma, fast placeringen blev kass så var mentaliteten i toppklass, (onej allt typ rimmar idag) ja men jag är så äckligt (börjar fundera på om det är något mer fel på mig) stolt.
Idag är den andra (eller en och en halv -om man räknar från mitten av gårdagen då allting faktiskt startade) braiga dagen i rad. typ såhär hej jag kan garva och tycka saker är roliga dag. typ såhär hej jag har inte ångest som kommer överta min kropp så snart jag lämnar alla människor jag måste vara normal inför utom räckhåll dag.
En applåd för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar