söndag 2 oktober 2011

s.e.r.i.o.u.s.l.y

Jag är så jäääääääääääääääääääävvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvlllllllllllllllllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa förbannad.
jag gnäller och sparkar på saker. går ut och märker att det regnar, blir ännu mer förbannad, drar mössan över öronen, röker en cigarett och inez skrattar åt mig. skrämmer iväg mina katter för jag är så jävla trött på deras gnäll. ni får mat, husrum, vatten och sjukvård gratis. SLUUUTA GNÄÄÄÄÄÄÄLL!
går till konsum för att köpa batterier till min fuckingjävlakuksynth som inte vill fungera och eftersom inez vill ha några mintolux köper jag världens fetaste påse, så det typ aldrig tar slut. 
jag dricker en colalight fast jag inte får (för det är inte colalightdag). och NEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJjj för i helvete jag har inte PMS!
NU är det krig.
Alla otacksamma idioter kan ta sitt pick och pack och köra upp det. alla som inte uppskattar slitet andra människor lägger ner och bara gnäller kan göra en redig vurpa ut i ingentinget. faaaan vad slut jag är på allt gnäll, till och med mitt eget.
 alltså, livet är så sjukt orättvist och jag är less på att göra rätt. det blir ändå bara åt helvete med alltihop. jag ska börja knarka.


SORRY. i cannot text you with a drink in my hand, heay hey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar