torsdag 13 oktober 2011

FlickaLilla


Jag dricker te. Kvällsro heter det och kanske kan det ge míg kvällsro. Jag behöver lära mig att somna.
Dagarna har varit skogspromenader och träningar med tjejerna. Som är sjukligt roligt för tillfället och typ den enda platsen där jag känner mig som den jag är. Överallt annars är jag en sämre version av mig själv.
För några dagar sedan en kväll var kaoset totalt. Nu är det förbi och lugnare igen. Jag andas in och njuter.

House är förövrigt en av de bästa serierna ever.

Jaha men intressanta saker då?
Mjjaaaaaa... intressant är inte direkt en synonym till statusen på mitt liv just nu.

Var på brorsans föreställning i tisdags vilken var väldigt bra. Har lagt in en förfrågan om ett stycke med koreograferad "five six seven eight" dans, men han har avböjt. På lördag ska jag gå och se Cullberg dansa hans verk på Kulturhuset. Domino mannen.

Förväxlade idag ord på träningen och försökte lära tjejerna släppa muskelkraften och låta graviditeten ta över.
Hahaha eller inte.

Jag känner mig fantastiskt o-rolig för tillfället. Jag brukar ändå kunna skratta gott åt mina egna skämt men de verkar ligga i dvala i någon gammal kajuta någonstans. Det är lite långtråkigt för egen del eftersom min humor annars förgyller min vardag.

Imorgon då? Jo då är det dags för afterwork med IIESkompanjonerna (JEAYJJJ). Sedan är det releasefest för Nattas singel, och jag ska där träffa en massa fina människor.

Jag tror att min katt har skaffat sig en flick/pojkvän. Han är typ hemma i fem minuter om dagen för att fylla på förrådet. Och ibland tycker jag mig höra ett simultant jamande där ute. Han verkar iaf väldigt förtjust i något. Jag är glad för hans skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar