fredag 28 oktober 2011

YYYYYTLIGT

Min långvariga sjukdom skapar inside -och utsideångest.
Utsideångest -min mage blir sladdrig när jag bara häckar hela dagarna.
Insideångest -mitt hjärta blir oroligt när jag inte får dansa.
Av dessa två anledningar behöver jag bli frisk, men min kropp verkar inte hålla med. Jag tappar hoppet. Men det är löjligt. Inget att tappa hoppet över. En vanlig sjukperiod. På riktigt. Folk dör i krig i världen.

Men nu har jag fått ur mig det iaf. En av fördelarna med att ha en blogg. Det räknas som att man har pratat om det när man har skrivit om det. Och man blir ju inte sjukare än sina hemligheter :)

Idag har jag lekt rik på NK. Jaha, en sjal för 2980 kr, inte illa. Den var fin.
Sen har mitt massagebord anlänt.
Och juste jag har skrivit en tenta. Det gick ju vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar