söndag 18 september 2011

livet på happypancake.com

Alltså detta är ganska roligt.
På happypancake (som jag inte varit inne på sen i juni typ) får man många roliga mail.
det roligaste är att av dem som skickar flirtar och mail är 99% pojkar. så man undrar ju om de ens behagat läsa min profil.
Sökes: karlslok. För: onenightstand med lite rövslickeri vid sidan av. My ass.
Men så anstränger de sig iallafall med att komponera fantastiska mail.

"Du såg så söt o trevlig ut så får man ju försöka med ett litet mail. Vet att jag är äldre än det du sökte men har åldern så stor roll då? Grejen är att jag känner mig o ser fan mycket yngre ut och jag har upptäckt att jag har fått vanan av att jag trivs och har mer roligt ihop med lite yngre tjejer typ 26-32. Så vad sägs om en liten fredlig fika eller nått nångång?"
Jaha? Det var spännande. Jag svarade att åldern ju inte spelade så stor roll om han kunde tänka sig att byta kön.

denna då:
"hello"
man ba guuuuuuu va spännande jag bara måste svara kunde ju vara mitt livs stora kärlek typ.

En av mina favoriter är ändå killen som skrev
"jag har full respekt för din läggning. Men jag undrar om du kanske kan tänka dig att i alla fall ha mig som fotpall."
Haha, den borde jag ju svarat på nu när jag tänker efter.
Fan tänk om jag gick miste om något riktigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar